fredag 3 december 2010

Fredag 3 December

Sitter och titta ut och det känns som vi inne i Februari.Snön glittrar fint och solen tittar fram från blå himmel
Några minus är det också. Vintern slog till sista veckan av November och jag får väl säga att det var nog lite för tidigt. Denna veckans arbete har varit jätte roligt. Fick omboka en kund på grund av vädret. Annars har det gått mycket bra trots snöstorm..vägar som knappt var plogade. En av mina kunder blev så glad att jag tog mig ändå till henne fast vädret var inte och leka med. Som sagt har man beslutat att köra viktkontroll 100 % så ska man få göra det. Annars är risken att motivationen minskar och man tappar suget.

Hade även ett mycket trevligt affärslunch i veckan och jag tror att vi kan byta våra tjänster sins i mellan och erbjuda varandras tjänter till varandras kunder. Vi åt mycket god mat, men tur tog jag med mig mina Lipobond. Två Lipobond före maten så tar kostfibret bort det dåliga fettet, så jag slipper lagra in dåligt fett i min kropp.

Idag ska det bli lite promenad och jag ska njuta av det vackra vinterlandskpet. Ikväll blir det partaj  eller Julfest. Här ska det ätas gott och dansas till det.
Ha en super härlig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar