torsdag 9 december 2010

Vilken vinst!!

Idag är jag världens gladaste, Oberoende Herbalifedistributör och Hälsorådgivare.
En av mina kunder har gått ner 10 kg på 2½  månad och då har tagit detta innan måldatumet som var satt på 3 månader.

Gud vad det är härligt att se denna lycka i ögonen!! Bara att lägga till våra goda måltidsersättningar och mellanmålsbarer till en kost som jag har även tipsar om. Har en kostubildning i bagaget..med hjälp av den och komplettering av Herbalife produkter når man man sina mål. ja det kan vara allt i från 5kg till 30 kg mindre. Så går du och funderar och vill ha hjälp, så tveka inte. Jag coachar dig så du når ditt mål.


Här ser du vilka smaker vi har

Du kan anmäla dig på www. Braform.nu ( skriv in kod: LUAM) så ringer jag upp

Ha en bra kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar